Regulamin sklepu internetowego ptasi.pl

 

§1.

Właścicielem sklepu internetowego o adresie elektronicznym ptasi.pl jest Firma Handlowa JUSTYNA Jacek Bereźnicki Import Export, 55-110 Prusice, ul. Górkowicka 6 NIP: 915-101-73-80.

§2.

Kontakt ze Sklepem możliwy jest poprzez adres e-mail: sklep@ptasi.pl lub formularz kontaktowy na stronie Sklepu w zakładce Kontakt.

§3.

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie też posiadają gwarancję producenta.

 §4.

Przedmiotem świadczenia usług jest umowa kupna-sprzedaży.

§5.

Informacje handlowe zamieszczone na stronach Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu KC, lecz są zaproszeniem do składania ofert.

§6.

Wszystkie ceny produktów na stronach internetowych podawane są jako ceny brutto (te zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

 §7.

Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz dostępu do Internetu.

 §8.

Na wszystkie towary sprzedawane w Sklepie wystawiane są faktury VAT/paragony przez producenta zamówionego towaru.

 §9.

Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie przez Oferenta oferty kupna towarów za pomocą formularza na stronie Sklepu, e-maila lub telefonu i jej przyjęcie przez sklep internetowy.

 §10.

Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny zamówionego towaru w formie przedpłaty na konto bankowe wskazane przez Sklep lub za pobraniem przy odbiorze towaru od dostawcy (kuriera).

 §11.

Ilość przedmiotów mieszcząca się w jednej paczce podawana jest w opisie każdego produktu i zależy od gabarytów danego produktu oraz od jego wagi. Mechanizm Sklepu w trakcie składania zamówienia przez Klienta automatycznie przeliczy koszty dostawy zamówionych produktów w zależności od wybranych opcji dostawy i płatności.

 §12.

Cena jest wiążąca obie strony w momencie złożenia zamówienia. Cena produktu nie zawiera kosztów przesyłki. Termin realizacji zamówienia wynosi do 21 dni, nie dłużej jednak niż dni 30. W przypadku, gdy czas realizacji zamówienia miałby przekroczyć podane terminy, Sklep skontaktuje się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

 §13.

Koszty transportu zakupionego towaru, jego wydania i odebrania ponosi Klient. Informacje o kosztach dostawy zamawianych produktów w Sklepie Internetowym dotyczą wyłącznie terenu Polski. Przy przesyłkach zagranicznych koszt dostawy ustalany jest indywidualnie przez Sklep z Klientem.

 §14.

Możliwy jest odbiór zakupionego towaru bezpośrednio przez Klienta własnym transportem od producenta po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów ze Sklepem.

 §15.

Sklep zastrzega, że może nie przyjąć oferty kupna bez podania przyczyn.

 §16.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki lub nieodebranie przesyłki z powodu nieobecności Klienta w miejscu dostarczenia przesyłki, podczas wizyty dostawcy. W takim przypadku koszty ponownej obsługi zamówienia oraz koszty ponownej przesyłki pokrywa Klient.

 §17.

Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

§18.

Koszty zwrotu towaru ponosi Klient i nie podlegają one zwrotowi.

§19.

Zwrotu towaru Klient dokonuje na adres producenta towaru po uzgodnieniu tego ze Sklepem.

§20.

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są pod adresem e-mail: sklep@ptasi.pl

 §21.

W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub niezgodnego ze specyfikacją zamówienia, Klient ma prawo do jego wymiany bądź zwrotu. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować i przesłać na adres producenta towaru po uzgodnieniu tego ze Sklepem.

§22.

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez producenta przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, producent towaru zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

 §23.

Koszty związane z odsyłaniem reklamowanego towaru ponosi Klient. Są one zwracane przez producenta towaru po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

§24.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient, w tym koszty transportu.

§25.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 §26.

Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

§27.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 §28.

Sklep w ramach prowadzonej działalności uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Klientów, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) z późniejszymi zmianami.

§29.

Dokonanie zakupów w Sklepie wiąże się z podaniem przez Klienta informacji kontaktowych m.in.: numeru telefonu czy adresu poczty elektronicznej (adres e-mail). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień, produkcji i dostawy towaru, sprawozdawczości księgowej oraz informowania o promocjach i nowościach w ofercie Sklepu.

 §30.

Sklep może przekazać dane kontaktowe producentowi zamówionego towaru tylko i wyłącznie w tym celu, by producent bezpośrednio uzgadniał z Klientem warunki techniczne zamówionego towaru i inne elementy związane z jego produkcją, a także transportem oraz obsługą ewentualnych reklamacji.

 §31.

Dane osobowe Klientów są przesyłane i przechowywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, które spełniają wymogi określone przepisami prawa.

 §32.

Klienci, których dane osobowe Sklep przetwarza, posiadają uprawnienia wynikające z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do własnych danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia.

 §33.

Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

 §34.

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki w chwili jej odbioru. Jeśli zakupiony towar został uszkodzony w transporcie, należy spisać z kurierem protokół szkody, który jest niezbędny do złożenia reklamacji. Reklamacje towaru uszkodzonego w transporcie bez dołączonego protokołu szkody nie będą rozpatrywane.

§35.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy KC i innych ustaw.


Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 PLN
Suma 0,00 PLN

Koszyk Realizuj zamówienie

Zapytanie ofertowe